POŠKOZENÁ ZÁSILKA
Při převzetí zásilky ještě za přítomnosti řidiče kurýrní služby zkontrolujte nepoškozenost obalu zásilky. V případě zjištění poškození obalu zásilky sepište s řidičem kurýrní služby protokol o poškození a zásilku nepřebírejte! Tuto skutečnost nám také obratem sdělte na tel.: +420 485 107 441.
V případě, že zásilku převezmete a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznický servis kurýrní služby DPD na tel.: +420 225 373 373 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Následně požadujte sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 24 hodin od převzetí.
Nahlášení reklamace poškozené zásilky tak neodkládejte! Po zaevidování škody kontaktujte naši společnost na tel.: +420 485 107 441 a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později po otevření, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a kurýrní službou. Vyřízení reklamace může být tak komplikovanější.