Nimco 0 položek / 0 Kč


POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Při převzetí zásilky ještě za přítomnosti řidiče kurýrní  služby zkontrolujte nepoškozenost obalu zásilky. V případě zjištění poškození obalu zásilky sepište s řidičem kurýrní služby protokol o poškození a zásilku nepřebírejte! Tuto skutečnost nám také obratem sdělte na tel.: +420 485 107 441.

V případě, že zásilku převezmete a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznický servis kurýrní služby DPD na tel.: +420 225 373 373  a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Následně požadujte sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 24 hodin od převzetí.

Nahlášení reklamace poškozené zásilky tak neodkládejte!  Po zaevidování škody kontaktujte naši společnost na tel.:  +420 485 107 441 a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později po otevření, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a kurýrní službou. Vyřízení reklamace  může být tak komplikovanější.

CZ | EN
Země doručení (měna)

I naše stránky používají cookies

Nezbytné soubory cookies zajišťují základní funkčnost našeho webu. Tyto cookies je možné námi nastavovat bez vašeho svolení a používáním našich webových stránek s nimi souhlasíte. K použití všech ostatních souborů cookies se můžete rozhodnout udělením souhlasu. Data těchto cookies pak mohou být použita k další personalizaci obsahu našich stránek a k personalizaci reklam třetích stran. Podrobnosti se dočtete v Zásadách použití cookies, kde můžete také upravit svá nastavení.

Odmítnout vše Přijmout vše Přizpůsobit volby
Podrobnosti
  • Nezbytně nutné Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookie správně používat.
  • Výkonové Používají se ke sledování toho, jak návštěvníci webové stránky používají, jde např. o analytické soubory cookie. Nelze je použít k přímé identifikaci určitého návštěvníka.
  • Pro cílení Používají se k identifikaci návštěvníků mezi různými webovými stránkami, např. obsahovými partnery a bannerovými sítěmi. Tyto soubory cookie mohou společnosti použít k vytvoření profilu zájmů návštěvníků nebo k zobrazování relevantních reklam na jiných webových stránkách.
  • Funkční Používají se k zapamatování informací o návštěvnících webových stránek, např. jazyka, časového pásma, rozšířeného obsahu.
  • Nezařazené Jsou ty, které nepatří do ostatních kategorií.
Více informací: Zásady použití cookies
Nahoru