Nimco 0 položek / 0 Kč


POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Při převzetí zásilky ještě za přítomnosti řidiče kurýrní  služby zkontrolujte nepoškozenost obalu zásilky. V případě zjištění poškození obalu zásilky sepište s řidičem kurýrní služby protokol o poškození a zásilku nepřebírejte! Tuto skutečnost nám také obratem sdělte na tel.: +420 485 107 441.

V případě, že zásilku převezmete a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznický servis kurýrní služby DPD na tel.: +420 225 373 373  a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Následně požadujte sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 24 hodin od převzetí.

Nahlášení reklamace poškozené zásilky tak neodkládejte!  Po zaevidování škody kontaktujte naši společnost na tel.:  +420 485 107 441 a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později po otevření, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a kurýrní službou. Vyřízení reklamace  může být tak komplikovanější.

Registrace
Opište druhý znak ze slova NIMCOcz

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Přihlásit

CZ | EN
Země doručení (měna)

Tyto webové stránky používají soubory cookie

Používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského zážitku. Používáním našich webových stránek souhlasíte se všemi soubory cookie v souladu s našimi zásadami používání souborů cookie.
Soubory cookie jsou malé textové soubory, které webové stránky ukládají do vašeho počítače. Webové stránky používají soubory cookie, aby uživatelům umožnily provádět určité funkce. Soubory cookie, které jsou vyžadovány pro správné fungování webových stránek, je možné nastavovat bez Vašeho svolení a používáním našich webových stránek s nimi souhlasíte. Všechny ostatní soubory cookie je nutné schválit. Svůj souhlas s používáním souborů cookie můžete kdykoli změnit na naší stránce Zásady ochrany osobních údajů.

Odmítnout vše Přijmout vše Přizpůsobit volby
Podrobnosti
  • Nezbytně nutné Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookie správně používat.
  • Výkonové Používají se ke sledování toho, jak návštěvníci webové stránky používají, jde např. o analytické soubory cookie. Nelze je použít k přímé identifikaci určitého návštěvníka.
  • Pro cílení Používají se k identifikaci návštěvníků mezi různými webovými stránkami, např. obsahovými partnery a bannerovými sítěmi. Tyto soubory cookie mohou společnosti použít k vytvoření profilu zájmů návštěvníků nebo k zobrazování relevantních reklam na jiných webových stránkách.
  • Funkční Používají se k zapamatování informací o návštěvnících webových stránek, např. jazyka, časového pásma, rozšířeného obsahu.
  • Nezařazené Jsou ty, které nepatří do ostatních kategorií.
Nahoru